33%
۲۰۹,۰۰۰ تومان
34%
۱۹۹,۰۰۰ تومان
34%
۱۹۹,۰۰۰ تومان
30%
۱۹۵,۰۰۰ تومان
30%
۱۹۵,۰۰۰ تومان
30%
۱۹۵,۰۰۰ تومان
30%
۱۶۴,۰۰۰ تومان

کتاب امریکن فمیلی اند فرندز چیست؟

کتاب امریکن فمیلی اند فرندز | American Family and Friends یک مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است.

این مجموعه شامل هشت سطح از مقدماتی تا پیشرفته است که هر کدام شامل یک کتاب دانش آموز، یک کتاب کار، یک لوح فشرده است.

هدف این مجموعه آموزش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (شنیدار، گفتار، خواندن و نوشتن) به کودکان با استفاده از موضوعات جذاب و فعالیت های مناسب سن است.

مجموعه امریکن فمیلی اند فرندز | American Family and Friends با رویکرد ترکیبی از روش های ساختارگرا و تبادل اطلاعات طراحی شده است و به کودکان کمک می کند تا زبان انگلیسی را به صورت طبیعی و موثر یاد بگیرند.

کتاب‌های معروف Family and Friends با سطح بندی دقیق، آموزش مهارت‌های اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی را به زبان آموزان کودک ارائه می‌دهد. کتاب فمیلی فرندز مخصوص کودکان و در سطح پایه طراحی شده است؛ به طوری که شاید هیچ دوره و کتاب دیگری مانند آن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در این سن مفید نباشد. درس‌های آموزشی این مجموعه کتاب‌ها، متمرکز بر تقویت مهارت‌های گفتاری و نوشتاری است.

هر درس شامل آموزش لغات همراه با آهنگ، شعر و داستان با لهجهٔ امریکن است.

تدریس گرامر و لغات در قالب جملات، کودک را برای مکالمه‌های ساده در خانه و محیط‌های مختلف و برقراری ارتباط با دوستان آماده می‌کند.